Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 Januari 2008 | Australië, Sydney

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Beetje laat berichtje, maar ik wilde even wachten tot ik de foto's had. want jurgen en frank hebben de fototoestellen, en ik ben alleen terug gegaan, dus moest even wachten tot ze de foto's stuurden.
het vuurwerk was echt heel erg mooi in Sydney! Wij waren die dag gaan winkelen, en even naar de royal botanic garden gelopen om te kijken waar je een kaartje moest kopen om daar naar het vuurwerk te kijken. Maar er stond toen om 2 uur al zoooooooooo'n lange rij!! Dus wij snel weer de stad in, eten en drinken gekocht voor de avond, ik snel een hempje gekocht want ik had het bloedheet in mijn zwarte t-shirt,lange zwarte broek en met mijn nikies. Hier bij mijn ooms regent het steeds, maar daar scheen de zon kei fel! Wat een verschil.. Toen zijn we gaan zoeken waar we ergens anders ons plekje konden zoeken om het vuurwerk te bezichtigen. Maar toen waren er al 2 parken dicht. En veel informatietentjes staan er waar ze je advies geven waar je nog heen kunt. Dus wij naar een ander park, ook een lange rij, en daar mochten 22.000 mensen in. Dus wij maar achteraan sluiten. En we waren gelukkig door. Maar eenmaal door is er niet meer uit. Dus vanaf 3 uur lagen we daar al op ons sarongetje.. En als je naar de wc moest, moest je dat een uur van te voren doen, voordat je moet, want zolang hebben wij in de rij gewacht, voor de wc. 1 keer maar dus geweest. en om 5 uur kon er ook in ons park niemand meer in. Hoeveel mensen zijn daar dus overal! Toen maar wachten wachten, en toen eindelijk het vuurwerk,wij hadden echt het geweldigste uitzicht,en toen meteen iedereen weer spulletjes pakken en met de bus naar huis. Wij hadden overnacht bij ..(lang verhaal) dus ik zeg, een meisje, die daar woont. dochter van een man die achter ons woont. Papa kent hem, dus ook zo eventjes, bedankt pap! Ik heb daar op de bank geslapen,jurgen op een stoel, frank op een luchtbed. Gratis verblijf, dat was heel aardig. Nu zit ik weer hier alleen, mijn stage af te maken. Ik ben net naar de dokter geweest. Ik had al in Nederland last van verkoudheid. En nu nog steeds, en ook nog eens hoofdpijn en in het vliegtuig vreselijke pijn met dalen. Nu heb ik een 12 dagen kuur gekregen voor mijn bijholteontsteking en een neusspray. hoop dat het de 18e over is want dan vlieg ik alweer naar melbourne.
Er zat trouwens een baby gekko op het plafond, en die wilde ik pakken, maar toen ie op mjn handen viel schrok ik, dus deed ik mijn handen weg. En toen viel ie dus! dus vragen aan geert of hij op mijn rug zat, maar er zat niks. ik denk jaja... En ik weet dat er iets vast/verstopt kan zitten in mijn haar... dus ik buig voor, ga wild door mijn haren heen, en ineens viel ie dus uit mijn haar! Grappig he!!! was wel schrikken!
ennn ik zal nu toch maar eerlijk zijn, het weer is verschrikkelijk. heel de dag regent het, en hard waaien, en het strand is al een week dicht.. maar in sydney is het nu ook minder mooi... Zondag voorspellen ze zon, maar ben benieuwd... Warm is het trouwens nog wel steeds.

Groetjes!

  • 04 Januari 2008 - 10:36

    Marco:

    Lekkerding

  • 04 Januari 2008 - 11:45

    Jeroen C.:

    Hey,

    kijk dat is tenminste een onderbreking op zon saaie werkdag.. 3 berichtjes. van frank van jurgen en van jou.. heb ik wat te doen :D:D

    nou beterschap.. en succes nog met je stage.. hopelijk ondanks het lange wachten toch kunnen genieten van het vuurwerk daar.. en natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar

    x Jeroen

  • 05 Januari 2008 - 08:30

    Kookaburra:

    Hee Liesje,
    Laten we hopen dat de pillen en neusdruppels werken. De rest hebben we in de gewone mails besproken.
    Gelukkig is het weer nu omgeslagen omdat je inderdaad denk ik wel ook van de zon wilt genieten. Fijn ook te lezen dat het goed gaat met je stage.
    Dorea vroeg om het geluid van een kookaburra op de weblog van Jurgen en toen heb ik die op mijn homepage gezet omdat ik die al ooit s`avonds bij Geert en Rene had opgenomen. WWW.KETCOM.NL
    Verder lees ik ook op de weblogs dat nu in Nedreland na het nieuwjaar de saaiheid weer is ingeslagen en dat klopt ook wel een beetje.Zeker als je naar buiten het weer bekijkt is het ook niet om vrolijk van te worden met 5 graden en nat/vochtig weer. Maar ja, That`s Holland. Voor de rest hebben we natuurlijk heel veel leuke dingen zoals: uhm ja, er schiet me straks wel iets te binnen hoop ik.
    Oh ja, wachten op een paar backpackers.

    Gisteren trouwens ongeveer twee uur met Jurgen en Frank op Msn gezeten.

    groetjes en geniet van het hete weer.

    Big Daddy, Mom and Kid

  • 05 Januari 2008 - 15:04

    Anjo:

    heeeey meissie

    sorry voor laten reactie maar jij ook een super nieuwjaar toegewenst

    heb je daar nog allemaal goed naar je zin ??

    leuke foto's hoor het is daar volgens mij super mooi.

    nog veel plezier daar he

    ik spreek je snel weer

    doeiiii groetjes Anjo.

  • 06 Januari 2008 - 08:43

    De Achterblijvers:

    hai lies
    bedankt voor de mooie kaart,die word bijgezet bij de afdelng australie.Kunnen we nog eens aan jullie denken.!!!!
    Lekker gesonja bakkerd???
    gr !

  • 06 Januari 2008 - 11:56

    Els Bos:

    Hey Lisanne,

    Het weer is daar nog altijd beter dan hier in dit kouwe kikkerlandje. Heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en wat je daar ziet. Mooie foto's. Geniet ervan en ik blijf meelezen met je belevenissen.
    groeten Els

  • 06 Januari 2008 - 16:44

    Emmiee:

    Heey Lisanne,
    Lijkt me geweldig wat je allemaal verteld!
    Daar lekker kijken naar het vuurwerk!!
    Het was hier dit jaar verschrikkelijk stilletjes!!!(plein)
    Verder; De beste wensen "natuurlijk"
    en ik wens je nog veel plezier!
    Welke datum kwam je nou presies terug, en wat ga je nu nog allemaal ondernemen?!

    BEN BENIEUWWDDD

    xx

  • 07 Januari 2008 - 21:41

    Mams:

    Moest de groeten doen van Anita van de jumbo,want ze had je al een tijdje niet gezien. KLopt zei ik, ze zit al een tijdje Down Under.Ummm 3 weken? Lijkt al veel langer. gr

  • 08 Januari 2008 - 10:25

    Lieke Bongers:

    Hey Lisanne,

    kei leuk om je verhaal te lezen, ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal.
    Het lijkt me ook wel echt gaaf om daar het nieuwe jaar in te luiden. Gelukkig nieuwjaar trouwens nog en succes met je stage!

    xxx lieke

  • 10 Januari 2008 - 13:03

    Danny M:

    Hey lisanne,

    relax hoor keertje lezen wat je allemaal meemaakt...je post niet zo heel veel berichten vergeleken met die schrijfgrage jongen die je hebt meegenomen op je trip.

    maar in ieder geval wel leuk en leuke foto´s:)

    groetjes daar en ik spreek je snel weer!

    Danny M

  • 16 Januari 2008 - 10:23

    Oma :

    nou Lisanne ik heb nog eens gekeken maar de laatste mail die ik zie is van 4 Januari ,het is echt niet dat ik jou vergeet of geen zin heb om te mailen ,dus ik kijk er weer naar uit
    liefs van Oma en Opa .

  • 16 Januari 2008 - 15:57

    Tes:

    Ahhh!

  • 16 Januari 2008 - 15:59

    Tessa:

    hee hoofd,
    die groene korte broek, is die nieuw?
    als die niet meer past dan stuur hem maar op naar mij(A) want hij is KIKKE!!

  • 16 Januari 2008 - 16:01

    Tessino:

    weetje wa
    wij hebben een nieuwe lerares nederlands, ( nog buitelands ook ) en ze heet doenja, en ze is een vriendin van saida ofzoiets,, maar tis wel negatief:P dus dat zeg ik wel een x op msn:P

    KUS!(L)

  • 16 Januari 2008 - 16:10

    Tesdinges:

    o o o weetje wat?
    ik heb een examen van vorig jaar gemaakt, engels.
    guess what?
    35 vragen!

    EEN TIEN!

    Ben je al proud op me!:)

    Miss jou, KOES,
    Je little sistaa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 33479

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: