melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

melbourne

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

31 Januari 2008 | Australië, Melbourne

Zo, we zijn alweer in melbourne.
Dat is best snel alweer.
Ik heb the Great Ocean Road gereden, heel leuk als in je de bergen rijdt en met heel veel bochten. Er was zelfs een bordje met 2 bochten achter elkaar, met eronder, next 49km. lang he? Ook hebben we daar de london bridge gezien, maar nog bekender de twelve apostles. Erg mooier, maar ook erg veel vliegen. Gelukkig kwamen ze niet op mij af, want ik droeg rood. Ze kwamen op zwart en wit af. Als je ze niet wegslaat blijven er echt heel veel op je zitten. Sommige mensen deden dat dus niet en dat zag er heel erg vies uit. Echt een hele hoop. Maar nu zijn we dus hier. Hebben de afgelopen tijd rond de 35 graden gehad, erg lekker. Hier is het bewolkt en motregen. Ik heb nog niet echt melbourne gezien, maar Jurgen en Frank zeggen dat het niet veel is dus.. Wat we verder gaan doen weten we nog niet. Dus meer heb ik ook niet te vertellen nu.
Maar het is dat jullie alvast weten dat ik weer op 'vertrouwde' grond voor iedereen ben.

  • 31 Januari 2008 - 05:24

    Ome Rene:

    Hoi Lisanne. Melbourne is best gezellig hoor. Het Federation Square is in het weekend erg leuk, vaak zijn daar optredens en heel veel jeugd. Je zou even naar een tourist info moeten gaan, die weten de leuke plekjes wel te vinden. Jammer dat de Australian Open voorbij is, dat is heel apart om mee te makn.
    Stoer hoor, op de Great Ocean road met al die bochten. En waarschijnlijk heel veel mooie uitzichten.
    Maar hopen dat het weer een beetje beter wordt daar in Melbourne, maar het is zomer, dus dat zal niet lang op zich laten wachten. Veel plezier daar en tot schrijs.
    Ome rene

  • 31 Januari 2008 - 06:13

    Ans Gevers :

    leuk dat je nu samen ales kan doen enook met het busje kan ryden wel mlnder lux maar ook wel gezelllg samen. moole fotos en ook jouw verhalen lezen we graag.groetjes Ans.


  • 31 Januari 2008 - 08:29

    Christine :

    ik heb nu al zoveel over die vieze , vervelende vliegen gehoord, kan je daar geen foto van maken?

  • 31 Januari 2008 - 08:48

    Marco:

    Echt mooi. Jaja nu bedoel ik even de foto's. Maar jij bent ook mooi natuurlijk! Kwijl Kwijl

  • 31 Januari 2008 - 09:40

    Jerpen C.:

    Heey :D

    zoo jullie hebben dus ff een tripje achter de rug zeg.. en 49 km alleen maar bochten.. klinkt als zeeziek worden :P

    nou een hele fijne voortzetting van jullie reis nog.. en maak er wat van daar..

    gr x Jeroen

  • 31 Januari 2008 - 18:34

    Lieke:

    Hey Lisanne,
    het ziet er wel echt gaaf uit daar zeg! En het weer is ook een stuk beter dan hier :P
    Veel plezier nog en tot je volgende verhaal maar weer!
    xxx Lieke

  • 01 Februari 2008 - 17:08

    Rianne:

    Leuk dat jullie de 12 apostelen in het cht hebben gezien. Zondag zagen wij een reisprogramma op TV Chris Zegers toerde daar rond en liet het zien.

  • 02 Februari 2008 - 17:48

    Oma :

    Hallo meisje ,weer een berichtje terug we lezen jullie reisverslag met heel veel plezier ,bedankt voor jou theedoek maar ik heb het als kleedje op de keukentafel gelegd zo kijk ik er heel de dag naar ,Geert dus weer vertrokken ,we hebben hem naar den Bosch gebacht daar nam hij de trein naar Hilversum ,we wilden hem wel naar Dorea brengen maar er lag zoveel sneeuw dat hij het niet n
    odig vond dat wij zo ver gingen rijden
    Veel groetjes weer en nog veel reisplezier ,Oma en Opa

  • 12 Februari 2008 - 10:52

    Anjo:

    heeey liess

    echt super mooie foto's man!!! maar je bent dus helemaal veilig aangekomen in melbourne. ik hoop dat je het daar ook naar je zin hebt meis!!!

    veel liefss anjo
    die weer saai op school zit hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 33474

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: