Woensdag eindigt mijn reis - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu Woensdag eindigt mijn reis - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

Woensdag eindigt mijn reis

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

17 Maart 2008 | Australië, Helensvale

Hallo iedereen,

Wat een titel ineens he, ik weet het.

Ik zou al eerder naar huis gaan dan 9 mei, maar nu vertrek ik nog eerder, woensdag 19 maart. (overmorgen al)
Vanwege omstandigheden in Nederland wil ik hier niet langer blijven en graag weer naar huis. Ik heb er goed over nagedacht. Voor mij zou het nog MAAR 2 weken duren, daarna ging ik naar huis, maar voor anderen kunnen 2 weken al heel lang zijn. Ook is het echt mijn eigen beslissing en sta ik er 100% achter.
Ik heb een levenservaring meegemaakt, en daar ben ik heel blij om. Ik had het ook zeker niet willen missen. Ik heb hier veel na kunnen denken en je realiseert je hier wat er echt belangrijk is in het leven. De onnodige ruzietjes zullen er nu niet meer zijn Tes ;)

Ik heb bereikt waarom ik hier heen wilde, dus het is absoluut geslaagd, een onvergetelijke reis!

Jurgen en Frank, veel succes en plezier nog samen, in het nu ruime busje ;)!

Groetjes,
en tot snel Nederland!


p.s er was zelfs een paar dagen geleden overdag een koala in de tuin, en vandaag een slang!
wat een geluk :)
minder fijn is het weer daar bij jullie..
veel te koud!! dat ben ik niet meer gewend!

p.p.s. Ome Geert en Rene, bedankt dat jullie ons altijd met open armen hebben ontvangen!En erg leuk dat we jullie laatste jaar hier in Australie met jullie mee mochten maken! En ook de stage bij D&Djewelz!!!!

  • 17 Maart 2008 - 11:38

    Jeroen C.:

    wat jammer dat er een vervroegd einde aan je reis komt :(
    maar als je er zelf 100% achter staat dan neem ik aan dat je er goed over na hebt gedacht.. en als je dalijk thuis opgewacht word door vrienden, je vriend en familie dan denk je even niet meer aan australie.

    ik heb in ieder geval genoten van alle stukjes van jullie.. was toch altijd wel leuk om die sochtends op het werk door te nemen.. mijn baas was er minder blij mee ;).. met jouw stukjes waarschijnlijk niet zo.. maar die van frank en jurgen gaan toch wel wat tijd in zitten :P:P

    veilige reis toegewenst.. en de temperatuur gaat inderdaad tegenvallen

    Gr x Jeroen

  • 17 Maart 2008 - 12:44

    Monique:

    Jammer dat er een vervroegd einde aan je grote avontuur komt! maar ik vind het wel fijn dat je terug komt dan zie ik je snel weer, kunnen we is even goed bijbabbelen! veel plezier nog de laatse dagen!

    Dikke kus,
    je collegaatje :)

  • 17 Maart 2008 - 14:46

    Christine:

    goh lisanne, ik hoorde het net van opa en oma , die het met tranen in ogen vertelde, (van blijdsschap en ontroering)
    hun (wij ook) kijken ernaar uit je te zien,
    fijne reis terug,.. en tot snel

  • 17 Maart 2008 - 15:56

    Emmie:

    Zoo dat is echt eventjes snel.
    Gelukkig sta je er voor 100% achter en heb je een super ervaring opgedaan.

    Ik hoor snel je ge-wel-di-ge verhalen.

    Groetjes

  • 17 Maart 2008 - 16:20

    Rianne:

    Hoi Lisanne,

    Gede terugreis gewenst en WELKOM THUIS

    Mac, Rianne en Eva

  • 17 Maart 2008 - 17:23

    Lieke:

    Hey Lisanne,

    je hebt wel veel meegemaakt daar, maar toch jammer dat je nou eerder naar huis komt... Als je thuis bent, wil ik wel al je verhalen in levende lijve horen he :P
    Veel plezier nog de laatste paar dagen daarginds!! En tot snel!!

    xxx lieke

  • 17 Maart 2008 - 18:08

    Dorea:

    ha meisie,
    Fijn om je binnenkort weer te zien. Ik heb lekker meegeleefd, op afstand. Alsof de wereld ook weer aan mijn voeten ligt. En dat is eigenlijk ook zo. En natuurlijk ook weer niet. Het is maar hoe je het bekijkt.
    Nog fijne tijd daar. Groeten aan Rene en tot binnenkort hier in de lente.
    groetjes, Dorea

  • 17 Maart 2008 - 18:39

    Pa En Ma:

    Hallo Meid.
    Fijn dat je straks weer bij ons bent.

    Welkom thuis mop:)

  • 17 Maart 2008 - 18:40

    Pa En Ma:

    Hallo Meid.
    Fijn dat je straks weer bij ons bent.

    Welkom thuis mop:)

  • 17 Maart 2008 - 18:49

    Tessa:

    ahhh nou laten we het hopen schat!

    loveyou x

  • 17 Maart 2008 - 19:22

    Romy:

    Hoi Lisanne,

    Fijn dat je het naar je zin heb gehad. een goeie reis en welkom thuis. Succes.

    liefs,
    romy

  • 17 Maart 2008 - 20:03

    ANS.:

    Hol Llsanne had van FRANK natuurlyk al gehoord dat je eerder terug kwam.Jammer dat je dle laatste week nlet meer mee kan maken maar je hebt zeker een goele besllsslng genomen.En natuurlyk heb jy hler een goed gevoel by en dat ls belangryk. FRANK en JURGEN gaan jouw zeker mlssen maar zullen er zeker nog lets mools van maken.Wens je een goele terugrels en hoop je snel weer te zlen.En naar je verhalen te lulsteren en je fotos te kunnen zlen.Genlet nog van dle laatste dag samen en de groetjes aan ledereen.

    Veel Llefs en een dlkke kus voor jouw.
    Groetjes ANS. xxx


  • 17 Maart 2008 - 20:27

    Marco:

    Liefde!!!!

    Donderdag eindelijk weer knuffelen ;)

    Tot donderdag snoesie!

    Kus

  • 20 Maart 2008 - 09:12

    Anjo:

    heey meissie ik lees het nu pas!

    ik ben blij dat je het daar zo naar je zin hebt gehad ik hoop je snel te zien in nederland!!!

    liefss kussies anjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Helensvale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 33475

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: