Merry Christmas to everyone! - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu Merry Christmas to everyone! - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

Merry Christmas to everyone!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

25 December 2007 | Australië, Helensvale

Zoals ik al zei: Merry Christmas!
Gisteren (Night before Christmas) zijn we bij nederlanders wezen eten. Ook waren er engelsen, een belg, en nog andere oorspronkelijke brabanders. Was erg gezellig en vooral leuk dat er engels en soms nederlands werd gesproken. Vandaag hebben we een kerstonbijtje gehad en de cadeautjes onder de kerstboom uitgepakt. Ik hou vandaag mijn rendierhoorns maar op, zo weet ik toch nog dat het kerst is! De kerstboom staat er wel, de kalkoen wordt nu volgepropt, ook zijn eerste keer dus ben benieuwd. Maar de zon schijnt, het is warm, dus je hebt helemaal niet het idee dat het kerst is. Misschien wel beter want Marco is niet bij mij, en hem mis ik op deze momenten nog meer! Gelukkig vieren we wel kerst met familie, mijn ooms.
Gisteren heb ik in mijn pauze een half uur aan zee gezeten, en ik ben al een stuk bruiner! Gaat echt zo snel! en zelfs Jurgen is bruiner, nu bruiner dan mij! Dachten dat dat onmogelijk was. En Frank is zo rood alsss .. als een tomaat. wel zielig hoor! Stage lopen is hier gelukkig veel leuker dan in Nederland. Engels praten, toeristen die overal vandaan komen, mooie sieraden, mooie winkel, met mijn oom in de winkel, dan is het echt wel leuk hoor! Het zonnen komt na mijn stage wel, ik heb daar misschien nog 4 maanden voor! En elk dag een half uurtje helpt dus ook! Echt zo'n mooi strand! De hoge golven, het witte zand, de lifeguards die op de mensen letten, de felle zon, gewoon leuk/mooi plaatje. Alles bij elkaar. Een lifeguard is mijn oom en mij ook een keer wezen halen, want we waren voorbij de vlaggetjes. Je moet tussen de vlaggetjes blijven want ze kunnen niet heel de zee in de gaten houden! en er verdrinken mensen hoor. Ik heb soms ook al naar adem moeten snakken. Dan ben je onder de golf en die slingert je eerst mee naar achteren, en dan "spuugt" ie je uit. En dan rol je zo voorover of achterover, echt grappig. Dus onder de golf dacht ik, hoelang gaat dit nog duren. echt raar dat je zo snel kan denken. want als je iemand zo ziet is het gewoon een paar seconde. En daarna moet je snel omhoog komen, broekje en topje goed doen, en dan is de volgende golf er al weer. Echt cool!
Dit is wel weer even genoeg.

Fijne kerstdagen allemaal!
En bedankt voor alle reacties! erg leuk!

  • 25 December 2007 - 09:19

    Marco:

    Liefje!

    Hoe grappig ben jij dan! :)
    Met je hoorns op je hoofd.. hahahahahaha

    Mis jou, mn grappige Lisanne

    Groetjesss en kusjesss
    Marco

  • 25 December 2007 - 09:54

    Rianne:

    Fijne kerstdagen voor jullie.

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt bij Geert en Rene in de winkel. Je doet toch weer meer ervaring op dan met een stage in Nederland. Hier geen witte kerst en het is gelukkig niet meer zo koud. Ook ik heb mooie cadeau's gehad, of moet eigenlijk zeggen heerlijke want heb een parfum van chanel gehad en boeken/ tijdschriften.
    Voor ons geen kalkoen maar wel lekkere indische hapjes. Groetjes aan iedereen.

  • 25 December 2007 - 10:03

    Oma :

    geweldig fijn die berichtjes ,we kijken er iedere dag naar uit ,wat sta je leuk op die foto met Geert en wat een ervaring stage lopen met je Oom .
    lieve groetjes van ons Oma .

  • 25 December 2007 - 12:26

    Emmmieee:

    Nou, zo te zien heb je het goed naar je zin. Het ziet er in iig HEERLIJK uit.

    Fijne dagen daaar!!!

    xxx

  • 25 December 2007 - 12:34

    Jeroen C.:

    Heey..

    het gaaat jullie allemaal goed af zie ik wel aan de foto's..

    jij ook fijne kerstdagen.. en succes met je stage... heb zelden zon luxe stageplaats gezien... :D:D

    heel veel plezier nog daar.. en bruin worden.. aaah dat is hier in het koude nederland ZOOO VER WEG.. hier word je alleen maar witter en witter..

    x Jeroen

  • 25 December 2007 - 14:31

    Tessino:

    haaha ja marco, dat wilde ik ookal zeggen, die hoorntjes:P:P

    schattig, gewoon zomer met kerst.. echt weird. lijkt me wel ietsje minder leuk.. is de sfeer er dan niet iets minder?

    nja veel plezier,
    en veel kusjes..

    jullie zusje, en uh, ja wat is frank van mij:P?

    luf joe(L)

  • 26 December 2007 - 08:03

    Tante Door En Ome GJ:

    Zalig kerstfeest for all of you.
    De Paus heeft in 24 talen (geloof ik) de wereldbevolking vrede toegewenst. En de koningin wenst alle mensen meer tolerantie en onderling begrip zodat minder snel de korte lontjes ontvlammen. Tjsa, dat heb je als met 16 miljoen op zo'n klein stukje land woont.
    Dit jaar had ik ook een kerstkadootje: net als Rianne had ik een parfummetje (feminity du bois, of zoiets, van sisheido, heeeeeeeeerlijk). En GJ had een boek van een man die op z'n fiets in een jaar heel australie is rondgefietst ('de rode kangeroe' van Frank van Rijn). Dus onze kerst is ook goed begonnen. Gisteren hebben we jullie ouders en Tessa wat afleiding bezorgd want ze missen jullie wel hoor. Maar ze genieten ook mee op afstand, so, don't worry mate!
    Bijna de kerst achter de rug. Op naar 'ut ouwe joar' en dan knallen in Sydney!
    lieve groet van ons

  • 28 December 2007 - 22:47

    Christine:

    wat ontzettend leuk, deze site,
    geniet ermaar van, en inderdaad, hou die spinnen uit de buurt,
    een fijne jaarwisseling , de groetjes aan jouw broer en vriend en mijn broer en vriend

  • 30 December 2007 - 09:53

    Staying Home.:

    Hee Lies,
    Een fantastich en spetterend bijzonder nieuwjaar gewenst van Big Daddy, Mom and Tessa ofcourse. :)....
    Take care of yourself. We Love you!

  • 30 December 2007 - 10:45

    Ans Gevers :

    hol llsanne wat een geweldlge stage plek heb jy zo te horen verloopt alles goed nu op naar sydny voor een geweldlge jaarwlssellng om noolt te vergeten wens je dan ook veel succes voor 2008 even zonder je broertjes om daarna samen te gaan relzen wens je veel succes maar dat komt vast wel goed groetjes ans.

  • 31 December 2007 - 10:25

    Sylvana & Roland:

    Hee Lisanne,

    Leuke foto's! Hopelijk heb je het goed naar je zin.
    We wensen je een hele leuke en gezellige jaarwisseling in Sydney en dat 2008 een fantastisch jaar mag worden!!!

    Liefs,

    Sylvana en Roland

  • 31 December 2007 - 13:18

    Big Daddy, Mom And T:

    Hee Kids,
    De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    We hebben op BBC zitten kijken, Kenonne wat een vuurwerk! Prachtig en heerlijk weer natuurlijk.
    Het lijkt me echt een unieke ervaring!
    Vanavond om 19:55 komt er op Veronica een samenvating.
    Gaan we toch nog even kijken.
    Zo nu eerst oliebollen bakken, de twee opa`s en oma`s natuurlijk en ook voor onszelf

    a big Hug from us xxx :)

  • 31 December 2007 - 19:06

    Ans.:

    llsanne ook voor jouw de beste wensen voor 2008 en toch een moole ervarlng ln sydny ook al ls het maar kort.nog veel succes met je stage.het nleuwe jaar ls zo toch wel heel mool begonnen. groetjes ans gevers.

  • 01 Januari 2008 - 11:24

    Marco:

    Hoi liefje!

    Ik heb ook jouw oliebol opgegeten. Oke?

    Tot snel!!

    KUS Marco

  • 01 Januari 2008 - 19:14

    Jaap En Kasia:

    hallo lisanne.

    de beste wensen voor 2008 en heel veel plezier daar.wij komen net terug uit polen met min 8 en sneeuw dat is wel iets anders dan dat mooie weer bij jullie.ook wij hebben gisteren op de poolse tv zitten kijken naar het vuurwerk in sydney dat was erg mooi.nu ga ik kasia helpen uitpakken want die wordt elke dag...eh nou ja niet groter.
    groetjes aan iedereen.

  • 01 Januari 2008 - 19:48

    Van Opa En Oma Sint:

    hai Lies
    Ook voor jou de hartelijke groeten van opa en oma sint.Ik zal ze wel eens een mooie foto sturen van jullie.Het nieuwjaarsgeld wat ik voor jullie kreeg zal ik overmaken, maar de bekende dropjes uit de pot heeft papa op. gr jan en nel

  • 02 Januari 2008 - 13:00

    Monique:

    hey meisje,

    nog gelukkig nieuwjaar voor jou! heb nog niet eerder op je site kunnen kijken door mijn voetje, gelukkig gaat het daar nu al wat beter mee loop nu nog met krukken maar gaat steeds beter hopelijk volgende week zonder krukken! fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt daar! ik mis je wel hoor! want op het werk is het altijd kei gezellig met jou! je krijgt van al je collega's van verstraten de groetjes trouwens! ik schrijf je snel weer!

    dikke kus my.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Helensvale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 33478

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: