Even snel berichtje, heb geskydived! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu Even snel berichtje, heb geskydived! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

Even snel berichtje, heb geskydived!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

06 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

hoi!!

mijn eerste berichtje uit nieuw zeeland. En een korte want we zijn nu in Queenstown, en dit dorpje ziet er erg gezellig uit dus is het zonde om hier te zitten! maar ik heb zoiets gaafs gedaan, en ik heb al een paar mensen de foto's gemaild, maar ik had niet van iedereen, dus dacht ik vooruit, toch maar even snel hierop zetten.
Ik heb geskydived! Ja, uit een vliegtuig gesprongen van 12.000 FT. dat is 3650m hoog! Je kon ook 15.000 FT maar dat is weer duurder dus hier waren we ookal zeer tevreden mee for our first time. In australie hadden jurgen en ik er al over nagedacht, en toen zagen we de film, the bucket list, en toen dacht ik ja dat wil ik echt wel! Dus ben ik gaan skydiven. En hun ook hoor. Ik heb gekozen voor dat er nog iemand meegaat (1 iemand zit aan mij vast) want de 2e persoon maakt een filmpje van je voor op dvd, en foto's. 90 foto's heeft ie gemaakt. Hier dus alvast een paar voor jullie. Ja verder heb ik ook nog mooie foto's van het noorder eiland en een beetje zuid, maar dat komt wel als ik thuis ben. We zijn hier namelijk voor maar 2 weken, ja dat is echt MAAR 2 weken! En ik ben ook nog naar een vriendin van vroeger geweest, die was ook in nieuw zeeland, en dat was erg gezellig :) Was weer even heel wat anders dan met de jongens!

New Zealand is beautysheepfull!

  • 06 Maart 2008 - 04:18

    Geert:

    Hoi Lisanne, volgens mij ben jij de site aan het bewerken terwijl ik al aan het kijken ben. Gaaaaaaaaaaaaaaaaffffff, ik dacht dat Rene en ik veel gedaan en beleefd hadden in NZ maar jullie doen er nog een schepje bovenop. Kei gaaf en stoer. Wat een geweldige ervaring, ik ben jaloers. Geweldige foto's ook. Ik zit achter de computer te genieten en lachen terwijl ik naar de foto's kijk.
    Geweldig meid, we zijn trots op je.
    We kijken erg uit naar volgende week ,we zullen lekker voor jullie koken.
    Smakelijk zometeen bij fiNZ!!!
    Geert

  • 06 Maart 2008 - 06:11

    Gert-Jaap:

    Jullie maken er wel een happening van daar. Er zal voorlopig wel genoeg adrenaline zijn. En deze skydive is voor de toekomst ook handig: met jullie ervaring kunnen jullie wel een keer meegaan met een vliegtocht van René (dat was een grapje hoor René).
    Leuk dat jullie zoveel beleven!

    Gert-Jaap

  • 06 Maart 2008 - 06:22

    Mams :

    wouw lies
    jeetje super zeg.
    wat heb ik op de wereld gezet dacht ik even.en hoe je geniet. zag weer even dat kind voor me van 3 jaar die boven in een touw klimt.blij dat ik dit niet wist van te voren. gr

  • 06 Maart 2008 - 06:49

    Dorea:

    woeeeeeeeehoooooooooeeeeeeeeeeeeeeee.
    Lisanne, wat ontzettend kicken dat jullie dit gedaan hebben. En jij lijkt er tijdens de val zelf al van te genieten!!! Ongelooflijke foto's. Zoals je de aarde beneden je ziet, en de ronde horizon en alles.
    Heerlijk om op afstand mee te genieten.
    groetjes, Dorea

  • 06 Maart 2008 - 07:43

    Anjo:

    Heeey Lies

    Wat ontzettend gaaf dat je dat gedaan hebt!!! Lijkt me echt super vet maar ook wel eng hoor haha. Er zijn ook super mooie foto's van gemaakt man!! Echt leuk!!
    Nou geniet er nog maar van deze 2 weken en als je thuis gaan we echt snel bijkletsen he en dan kun je me ook de rest van de foto's laten zien!!

    Tot over 2 weken meid!!

    Liefs Anjo.

  • 06 Maart 2008 - 08:15

    Christine:

    ooooooooooo wat mooi, geweldig zeg, dat je dat durft!!!.

  • 06 Maart 2008 - 09:19

    Marco:

    Hoi liefje,

    Wat een gekkie ben je ook he. Maar wel leuk dat je het gedaan hebt natuurlijk. Wel lekker wangen heb je, nog steeds!

    Kus

  • 06 Maart 2008 - 18:01

    Oma :

    nou het is van iedereen ooooooooooooooen aaaaaaaaaaaaaen tjeete ,daar voeg ik het onze maar aan toe ,wat een schitterende ervaring ,en groot gelijk dat je het nu doet nu je de kans hebt ,geniet nog maar een paar weken het is weer zo voorbij . Opa is thuis en moet wachten op een oproep voor een pacemaker .
    Liefs van Opa en Oma.

  • 06 Maart 2008 - 18:05

    Jeroen C.:

    Hey lisannem,

    zoooowww echt super stoere foto's :D:D ziet er echt supermooi uit :D

    weer een hele mooie ervaring erbij.. ik weet niet eens of ik het zelf zou durven zon sprong.. op de grond wel, maar int vliegtuig zou ik afhaken denk ik ;)

    nou nog een hele fijne tijd toegewest daar.. maak er wat van en hou onze jongens een beetje in de gaten..

    Gr x Jeroen

  • 06 Maart 2008 - 18:16

    Emeley:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Echt te te te vet!!!! en ook TEE hooog!!!
    Wel dapper dat je het gedaan hebt joh!!!

    have dun there :)

  • 06 Maart 2008 - 19:35

    ANS:

    Hol Llsanne dat zlet er gaaf ult.Dat ls klcken hoorde van frank vannacht al dat jy ook zo genoten had.Dle was er de fotos nog op aanhet zetten toen lk al aan het kyken was.mlsschlen kan je nu met RENE ook nog een vlucht maken voordat je weer terug komt.Wens je nog heel veel plezler met de boys je zal ze over een paar weken zekergaan mlssen!!

    Groetjes en genlet er nog van.
    ANS xxx


  • 06 Maart 2008 - 20:20

    Big Daddy:

    Kenonne. wat leuk...
    Ik ben dan alleen maar de vader maar als ik dit zie dan is mijn dag compleet.
    Ik heb hobby`s, ben graag bezig en wil van alles doen maar als ik mijn dochter / kinderen zo zie genieten van iets extreems ga ik:

    rustig op de bank zitten met een pilsje en heb een hele big smile.....:)

  • 06 Maart 2008 - 23:05

    Je Zusje:

    ik hou van jou,
    ik hou van jou.
    een dag een jaar een eeuw.

    ik weet dat liefde lente is,
    maar ook een beetje sneeuw..

  • 06 Maart 2008 - 23:06

    Tessa:

    ik zei toch dat ik mijn mondje zou houden(A)
    dat is lief he:P

  • 06 Maart 2008 - 23:06

    Tessa:

    ik ga slapen, dag zusje!(K)

    love jou

  • 07 Maart 2008 - 12:35

    Rianne:

    Super Lisanne, je doet het toch maar even.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 33469

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: