eindelijk, we zijn er! - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu eindelijk, we zijn er! - Reisverslag uit Helensvale, Australië van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

eindelijk, we zijn er!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

19 December 2007 | Australië, Helensvale

Dat had ff lang geduurd.. toen we in australie aankwamen hebben 2 uur moeten wachten voordat we welkom waren! zoveel mensen wilden Australie in. Onze bagage kwam al na 3 minuten gelukkig. Een man van het vliegveld nog aan mij vragen of dat wel mijn bagage was en of hij mijn kaart mocht zien, ik schrok wel een beetje hoor! Maar niks aan de hand verder. Jurgen had de kaas mee en dat was geen probleem en onze extra schoenen waren schoon dus die mochten ook mee. En daar stond Geert, al minstens 2 uur op ons te wachten, niet wetend waar wij bleven. Eenmaal buiten wist ik weer waar ik echt voor kwam. Het was een tropisch geurtje, lekkere warmte en een stralend zonnetje! heerlijk! Nu heeft verder de zon niet veel geschenen maar wel 29graden. Nog even geslapen,boodschappen gedaan, geslapen, en nu net klaar met barbequen. En nu, nu verlang ik heerlijk naar mijn 2persoonsbed :P Jurgen en Frank slapen samen op 1 kamer, beiden 1persoonsbed.Dus ik ga zo slapen, en om half 5 is het al weer licht!!!Queensland is namelijk de enige staat die niet meedoet aan de zomertijd. Dus dat wordt vroeg..
We hebben trouwens al een ibis, een plover, minor, lorrekeet, froqmouth en vleermuizen gezien, en een koala horen knorren!
Natuurlijk zit er nu ook een reuzespin achter in de tuin maar die wilde ik toch maar liever niet zien..

zo, nu zijn jullie ook weer op de hoogte,
Slaap Lekker!!

  • 19 December 2007 - 10:23

    Marco:

    Gelukkig veilig aangekomen!

    Kus Marco

  • 19 December 2007 - 17:59

    Emmieee:

    Voor het huis?! Voor het KASTEEL zul je bedoelen...

    Prachtigg...

    Fijn dat je veilig bent aangekomen..

    En nu nix anders doen als GENIETEN!!
    van de zon, dat heerlijk zwembad!!

    pff, wat ben ik jaloers!!!

    Groetjesss ( Ook voor je reisgenoten ;))

  • 19 December 2007 - 18:44

    Oma :

    he he wat zullen jullie blij zijn geweest dat je Geert zag staan en naar huis kon .heerlijk zo,n ontvangst
    geniet met volle teugen .
    liefs uit Zijtaart

  • 19 December 2007 - 19:40

    Leroy :

    dag lizanne ik vind cool dat jij teminste wel foto s erop zet haah.... en al lekker aan het zonne gr aan de rest xx

  • 19 December 2007 - 19:41

    Opa En Oma Sintmaart:

    Hoi Jurgen en Lisanne,

    Wij zijn blij dat de reis goed verlopen is en dat jullie veilig bij Geert en Rene zijn. Wij hopen jullie verhalen ook eens te lezen, maar ja we hebben geen internet.
    Heel veel liefs,
    Opa en oma Sintmaartensdijk

  • 19 December 2007 - 19:57

    Dorea:

    Hoi Lisanne, en Jurgen en Frank,
    Fijn dat jullie zijn aangekomen na die lange lange reis. En meteen als die lelijke froqmouth gezien en een knorrende koala. Dan kun je nergens anders zijn dan in Australie. En meteen al op de foto op teenslippers! Dat is zeker om ons te pesten.
    Groetjes aan Geert en Rene,
    doei, Dorea

  • 19 December 2007 - 22:00

    Jeroen Coppens:

    Heey,

    :D:D Zoooow wat een luxe... je mag je oom en tante dankbaar zijn.. en hoor net het weerbericht van Jurgen.. kan niet meer mis gaan...

    mooie omgeving.. mooi "thuisfront" en nog veel in het vooruitzicht..

    nou ik ga jullie verhalen allemaal volgen..

    veel plezer nog... en hou ze aub een beetje in de gaten die 2 :D

    x Jeroen

  • 20 December 2007 - 06:15

    Renee:

    Liesjeeee
    nu ben je dicht bij mij :D
    en zo te horen is jullie weer dus hetzelfde als het onze.. wel warm maar geen zon.. wij hebben afgelopen 5 dagen regen gehad.. :| en we hadden vannacht 3 uur vertraging met vliegen van Bali naar Manado.. en toen nog 1,5 uur in de auto naar Tomohon.. dus ben kapot.. hihi vanacht uit.. en dan lekker lang slapen.. hoop dat je snel aus. nr haalt dan bel ik je :D ben je al beetje bruin? ik wel maar nog niet heel erg.. nou hoor snel van je!!

    Mis je hoor Liesje,
    geniet ervan!!
    Dikke Kus Mij

  • 20 December 2007 - 07:58

    Anjo:

    heey lies

    leuke foto's !! fijn dat jullie goed zijn aangekomen! maak er maar wat leuks van!!

    ik ben wel jaloers hoor jij zit daar lekker warm super mooi en ik zit hier super koud!! haha nee hoor lies ik gun het je van harten.

    maarre die reuzespin daar ben ik niet zo jaloers op hihi maar dat snap je wel !

    ey maar ik ga snel verder met school.

    doeiiii kusjes
    anjo

  • 20 December 2007 - 22:09

    Mams:

    hey guys. het eerste beetje sneeuw gezien van t jaar. gr en verder koud koud koud koud

  • 23 December 2007 - 14:51

    Marco:

    Liefje..

    SLURP EN KUS VAN MIJ VOOR JOU!

    Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Helensvale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 33471

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: