London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

London

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

18 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb niet zo veel te zeggen. Hadden gelukkig een korte stopover. Wel hebben we lang in het vliegtuig gezeten voor het vertrok. En toen we in wilden stappen moesten frank en ik ineens wachten want die van jurgen piepte nogal hard en klopte dus niet! Dus hij naar een ander vrouwtje, en toen moest ik komen, om mijn paspoort te laten zien, want jurgen en ik hebben die dezelfde tijd gemaakt. Maar toen was het toch wel weer goed en konden we gaan. Jurgen dacht dat het met paspoortdatum te maken had maar eigenlijk weet hij het zelf ook niet precies, dus maar hopen dat hij niet meer problemen ergens krijgt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2008

Woensdag eindigt mijn reis

06 Maart 2008

Even snel berichtje, heb geskydived!

25 Februari 2008

We hebben 9 dagen gewerkt

31 Januari 2008

melbourne

25 Januari 2008

Snel berichtje
Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 33468

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: