In Tokyo - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu In Tokyo - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

In Tokyo

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

18 December 2007 | Japan, Tokio

Hoi!!

we zijn in tokyo!
gratis internetten hier. wel heel lastig toetsenbord met al die japanse tekens.
Maar goed,de vlucht duurde erg lang, ik heb maximaal 2 uur geslapen en nog steeds erg hoofdpijn. Ik ga hier denk ik proberen om ophet vliegveld te slapen, want we zitten hier nog 5 uur. en naar sydney vliegen is 10 uur dacht ik. Ben dus heel erg blij als we bij mijn ooms aankomen!! het eten in het vliegtuig was trouwens errug lekker, dat meen ik, en alles met stokjes gegeten natuurlijk ;)Helaas kan je op ons prive tvtje alleen films kijken en muziek luisterengeen spelletjes meer.. wel touchscreen.
De zon heeft in de lucht steeds geschenen en nu nog steeds. lekker dus. Nou, dat was het weer!

Groetjes

de wijziging:
het vliegtuig zou 2 uur later vertrekken. dan konden we het vliegtuig in sydney naar brisbane niet nemen omdat we daar minder dan 2 uur een stopover hadden. we zijn naar de balie gegaan en nu gaan we om 10uur RECHTSTREEKS naar brisbane :D daar zijn we dan al om 7 uur s'ochtends, yes!

• 18 December 2007 - 06:16

Mams:

he liesje
    stond er niet een oom mac look a like voor een stoelmassage???
    mams.
    Lekker een paar dagen uitrusten en tot jezelf komen bij Uncle Geert en Rene. De rest weet jezelf ook wel dat je moet proberen te slapen.
    grr
    Big Daddie

• 18 December 2007 - 06:41

Geert:

Hoi alle 3,
    Wat leuk om te lezen dat jullie al in Tokyo zijn!!Al op de helft!! Hopelijk gaat de hoofdpijn over en kunnen jullie op de 2e vlucht een beetje slapen. Denk maar vast aan de luxe "limosine", ons heerlijke terras, het zonnetje en 2 blije ooms die jullie opwachten. Tot straks,ik zit nu in de winkel, zometeen gaan we nog naar de film, dan naar bed en morgenvroeg zijn jullie er.
    Tot straks.
    dikke kus, goede reis verder Geert

• 18 December 2007 - 09:30

Marco:

Hoi liefje,

Tokyo.. Je bent er al bijna! Good luck!
    Lekker warm dan.. Hier niet brrr. En zeker zonder jou is het maar koud.

Veel plezier nog en geniet ervan!!

PS De groeten aan Jurgen en Frank
    ENNN.. de gastheren Geert & Renee

Kussss
    Marco

• 18 December 2007 - 12:23

Emmie:

Oeee spannend!!

Jij zit ddl lekker in de zon, hier is het echt stik koud!!!

heel veel plezier daaroo

doei meid(K)

• 19 December 2007 - 19:19

Rianne:

Hoi,
    Wat vervelend die hoofdpijn, maar zal ook een beetje door stess komen. Probeer in ieder geval je schouders een beetje los te maken door wat gymoefeningen te doen. Het is hier superkoud. Ben net met Eva langs de deuren geweest om namens de krant een gelukkig nieuw jaar te wensen. Ze heeft toch mooi 55 euro opgehaald en nog niet de helft gedaan. trouwens ze is alleen langs de deuren gegaan en ik kwam steeds geld ophalen zodat ze niet geript kon worden. Afijn is er toch een idioot die haar lastig valt. Moeder erop af, aangebeld en duidelijk gemaakt dat hij dat niet moet flikken bij mijn dochter.
    Is Japans of Chinees iets voor je om te gaan studeren?
    Nou doei!!!!