Morgen vertrekken we! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken we! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken we!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

16 December 2007 | Nederland, Veghel

Hallo!

Het is al bijna zover! Morgen om 07:00 rijden we naar Schiphol en om 11:45 vliegen we via London naar Tokyo. Daar blijven we 10 uur en dan vliegen we via Sydney naar Brisbane. Daar worden we opgehaald door mijn ooms en dan kan het avontuur beginnen!!

Als je een mailtje wilt ontvangen wanneer ik een bericht heb geplaatst dan mag je linksonder je e-mailadres invullen.
(als dat nog niet gedaan is)

Groetjes,

Lisanne

p.s Hier boven op de foto zijn Jurgen en ik te zien als echte bodyboarders in Australie, vorig jaar ;)!
Ook jurgen heeft een weblog:
www.jurgen.reismee.nl

• 16 December 2007 - 15:26

Rook En Arianne:

Hoi Lisanne,

We hopen dat jullie heel veel plezier, geluk en een schat aan ervaringen gaan opdoen op je reis. Spannen. Tot over een paar maanden.
    Rook en Arianne

• 16 December 2007 - 16:33

Dorea En GJ:

Lieve Lisanne,
    Hardstikke leuk dat je deze reis gaat maken. We hopen dat jullie vaak zullen genieten en relaxen.
    Afscheid nemen zal misschien een beetje vreemd zijn, maar that's part of the game.
    Goeie reis en we zullen jullie avonturen volgen.
    GJ en Dorea

• 16 December 2007 - 18:49

Romy:

Hoi lisanne en jurgen,

Veel plezier de komende tijd we zullen je berichten in de gaten houden en mee genieten. wij zullen er waarschijnlijk nooit komen dus zo kunnen we het een beetje beleven.

Veel plezier en geluk,
    maritska en jan en een dikke knuffel van romy,

• 16 December 2007 - 22:02

Rene En Geert:

Hoi Lisanne, Jurgen en Frank,
    Ook wij vinden het leuk dat jullie deze reis gaan maken en vooral dat jullie bij ons beginnen. De bedjes zijn opgemaakt, de papagaaitjes zitten op het hek en de plover nog steeds op de eieren!!!
    Het zwembadwater is 29.4 graden dus dat wordt genieten!
    Tot woensdag at the airport!
    Goede reis
    Rene en Geert

• 17 December 2007 - 17:50

Rianne:

Ooh kon ik maar met jullie mee, heerlijk een winter overslaan. Het zwembad van Geert en Rene moet heerlijk zijn. Hoop dat de reis niet te lang duurt en jullie geen vertraging hebben.
    Veel liefs en wij letten wel een beetje op je moeder.