ik ben weer thuis! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu ik ben weer thuis! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

ik ben weer thuis!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

29 Augustus 2009 | Nederland, Veghel

Ik ben weer thuis van mijn onvergetelijke studievakantie!
het was erg gezellig en erg leuk om frans in het frans te leren!

ja, zeker een aanrader en ik wil beslist nog een keer bij studietravel een studiereis boeken, perfect!

EN ik heb een certificaat voor een niveau hoger, jippie!



  • 29 Augustus 2009 - 16:27

    Rianne:

    We zijn super trots op je!!!

    Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 4119
Totaal aantal bezoekers 33461

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: