heet hier.. bij jullie ook? - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu heet hier.. bij jullie ook? - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Lisanne Ketelaars - WaarBenJij.nu

heet hier.. bij jullie ook?

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

20 Augustus 2009 | Frankrijk, Nice

bedankt voor alle fijne/grappige reacties (uitroepteken)
het gaat nu al een heel stuk beter voel me goed hier, al is het 37 graden vandaag.
de andere studenten zijn echt echt heel aardig.
morgen heb ik tot kwart voor 4 moeilijke les, en dan hoop ik maandag dat iemand ook hier fout is geplaatst en dat die ook niks weet. niet zo aardig natuurlijk maar ik weet wel zeker dat er niemand slechts bijkomt want de beginners beginnen volgende week.
ik krijg morgen te horen wat ze nu voor me geregeld hebben, dus ben benieuwd.

dat was het weer even want ik ga mijn huiswerk maken over visite amsterdam.
per uur ongeveer moet je zeggen wat iemand moet gaan doen en daarbij moet je dan au, aux, a la, du, des en du la volgens mij gebruiken.
en we moeten morgen praten over la femme aujourd'hui.
ik bedoel, hun praten morgen :p

ohja en ik zou dit zeker nog een keer willen doen, maar dan op beginnersniveau natuurlijk.
die mensen die toen begonnen en nu na 3 weken kunnen ze zo goed frans, echt waar, en dat wou ik ook......

maar goed, ç'est la vie peut etre
of aan elkaar, volgens mij wel

  • 20 Augustus 2009 - 17:23

    Mams:

    hier was het aardig heet,zie een donkerblauwe lucht dus verkoeling komt eraan. enne door die vrouwelijke charmes misschien leuk spaans vakantieadresje.ole la femme aujourd'hui.grapje

  • 21 Augustus 2009 - 06:50

    Rianne:

    Hoi, ook hier subtropisch. Mac moet 8 avonden masseren voor een bedrijf die workshops en producten promoot aan parfumerien. Gisterenavond buiten onder de sterrenhemel bij landgoed Amerongen. Je kunt je voorstellen dat een fikse onweersbui een leuk en chaotisch effect heeft gehad.
    Succes volgende week en een heel leuk weekend. Niet te bruin terugkomen hoor.
    Groet Rianne en de rest.

  • 22 Augustus 2009 - 18:49

    Ome Rene:

    Ik ben blij dat je het nu naar je zin hebt. Natuurlijk is het even wennen met die moeilijke taal maar dat komt goed als ik je progressie lees. Wat ik nog niet gelezen heb: wat heb je al buiten de franse lessen om gedaan? flaneren over de chique boulevard? mooie jachten gespot in de haven? al een rijke home fatale aan de haak geslagen? Saint Tropez of Monaco bezocht?
    In Veghel was het heel stil de afgelopen week. En die lelijke Italiaan van het restaurant heeft naar jou gevraagd!!
    Beaucoup de plaizier et au bientot.

  • 22 Augustus 2009 - 18:50

    Ome Rene:

    moet natuurlijk homme fatale zijn, maar dat had jij ook al gezien.

  • 24 Augustus 2009 - 18:36

    Big Daddy:

    Hee Lies,
    Hier dan ook een berichtje van mij.
    Toevallig weet ik dat e morgen jarig bent. GOED HE!
    In ieder geval alvast een fijne dag en leer ze en veel plezier de rest van de week.

    Grr
    Big Daddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Lisanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 33458

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2009 - 29 Augustus 2009

frans leren in Nice

17 December 2007 - 09 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: